Опорний заклад загальної середньої освіти

" Павлиський ліцей імені В.О.Сухомлинського"

Меню сайту
Календар
«  Вересень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Корисні сайти





 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Друзі сайту
 
Ми зареєстровані

 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Домашні завдання

 
5 клас 
Урок № 3
 
8 клас 
Урок № 2

Вправа. Довжина двійкового коду

Практичне завдання.

Визначити довжину двійкового коду.

    Код
Прислів'я Кількість символів Windows-1251 ASCII Unicode
8 8 16
Не кажи - не вмію, а кажи - навчусь! 36 288 288 576
На святі горошки ліплять.        
Мудрим ніхто не вродився, а навчився.        
         
 
7 клас 
Урок № 2
 
6 клас 
Урок № 2
Комп'ютерна графіка
Практична робота

Вправа 1. Cтворення векторного зображення в текстовому документі.

Завдання. У новому документі Куб засобами текстового процесора створіть зображення куба. Додайте текстові написи для позначення вершин куба.

  1. У власній структурі папок:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 2\

створіть новий текстовий документ з іменем Куб.

  1. На вкладці Вставлення оберіть інструмент Фігури й зі списку фігур у категорії Основні фігури оберіть Куб. Виконайте протягування мишею в тому місці документа, де ви плануєте вставити зображення.
  2. Виділіть вставлене зображення й на вкладці Формат у групі Стилі фігур оберіть інструмент Заливка фігури. Встановіть значення цієї властивості Без заливки, щоб усі грані куба не містили заливки.
  3. Серед фігур на вкладці Вставлення оберіть Лінія та додайте до зображення куба три лінії, які відображають невидимі ребра куба.
  4. Послідовно виділіть кожну з ліній і за допомогою інструмента Контур фігури із вкладки Формат змініть значення властивості Штрихи на пунктирну лінію.
  5. Натисніть на клавіатурі клавішу Shift, утримуйте її й виділіть лінії та фігуру, з яких складається куб. Клацніть правою кнопкою миші на одній з виділених меж і в контекстному меню оберіть вказівку Групувати Þ  Групувати.

                

  1. За допомогою інструмента Напис із вкладки Вставлення додайте поруч із вершинами куба написи з іменами вершин: А, В, С, D, А1, В1, С1, D1.
  2. Збережіть результати роботи.
  3. Закрий всі відкриті вікна.
  4. Повідом вчителя про завершення роботи.
 
 
7 клас
Практична робота №2

Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси

Хід виконання

Завдання 1. Відкрити свій Google Диск. Створити папку Навчальна. Всередині папки створити Google Малюнок.

Завдання 2. Для створеного малюнка надати Доступ за посиланням: Перегляд. Скопіювати посилання.

Завдання 3. Заповнити спільну таблицю, вставивши в останню колонку скопійоване посилання на створений малюнок.

Спільна таблиця "Мої улюблені предмети"

Домашнє завдання з теми "Графічні операції"
Розробити проект "Будиночок та ялинка". Координати розрахувати самостійно.
Домашнє завдання на зимові канікули
(Підсумковий проект)
1.Українсько-англійський перекладач
Опис проекту: програма повинна виконувати переклад 20 слів з української мови на англійську. При виборі користувачем потрібної картинки у відповідні текстові поля одночасно виводиться назва предмета українською та англійською мовами. (Можна використовувати всі відомі компоненти Delphi7: ListBox, Combobox, RadioButton, RadioGroup, MainMenu, Memo, CheckBox та інші). Продемонструвати роботу програми (тільки електронний варіант!!!) на інтерактивній дошці. 
Зауваження. Якщо немає можливості виконати проект в середовищі Delphi, можна це зробити в середовищі Lazarus.
Стартове вікно та результати роботи програми можуть орієнтовно виглядати так:
 
   

2.Тестова програма.

Розробити програму для перевірки знань з одного (на вибір учня) навчального предмета. Передбачити 15 запитань та варіанти відповідей до них. (Можна використовувати всі відомі компоненти Delphi7: ListBox, Combobox, RadioButton, RadioGroup, MainMenu, Memo, CheckBox та інші). Продемонструвати роботу програми (тільки електронний варіант!!!) на інтерактивній дошці. 

Зауваження. Якщо немає можливості виконати проект в середовищі Delphi, можна це зробити в середовищі Lazarus.
УСПІХІВ!!!

 


Домашнє завдання

на 19 грудня 2017 року
Електронний варіант програми принести на флеш-носії або відправити на електронну адресу Alesya1603@ukr.net.
Задача Розробити програмний проект "Магазин меблів "Орхідея". Залежно від обраних користувачем товарів програма обчислює загальну суму до сплати за товари. За обраним користувачем видом доставки програма виводить в компонент Panel вартість доставки.
Програмне вікно орієнтовно може виглядати так:
   
Успіхів!


 

Домашнє завдання
на 6 грудня 2017 року 
Тема: "Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів."
Задача. Користувач обирає перемикач у відповідне положення світлофора. Програма при натисненні на кнопку BitBtn (Який колір обрано?) виводить в текстове поле колір обраного світлофора. Є 5 станів світлофора: червоний, чорвоний+жовтий, зелений, мигаючий зелений, жовтий. ( Розробити програмний проект для реалізації даного завдання.
Вікно може виглядати так:
Лістинг програми (код процедури Button*.Click) скопіювати у текстовий документ (редактор MS Word), підписати своє прізвище та ім'я і відправити на електронну адресу вчителя Alesya1603@ukr.net або записати в робочий зошит або надрукувати на принтері.
Успіхів!
 
 
 
Домашнє завдання для учнів 11-х класів
на 21 листопада 2017р.
 з теми "Лінійні (діалогові) програми"
 
1.Написати програмний проект. Розрахувати час, який ви витрачаєте на дорогу до школи. Відстань та середню швидкість руху вводить користувач програми з клавіатури (у текстові поля Edit). 
Лістинг програми (код процедури Button1.Click) скопіювати у текстовий документ (редактор MS Word), підписати своє прізвище та ім'я і відправити на електронну адресу вчителя  Alesya1603@ukr.net.  
При розробці інтерфейсу програмного вікна використайте візуальні компоненти Label, Edit, Button.
 
 Орієнтовний вигляд вікна:
 
Успіхів!